Erhvervsflytning

  • Få et tilbud på 15 minutter
  • Kontakt os og få vejledning lige når det passer jer
  • Forsikring, fleksibilitet og faste priser
  • Flyttehold med årelang erfaring
  • Få leveret flyttekasser lige til døren

En ehrvervsflytning, der passer lige præcis jeres firma

Vores flyttehold er meget erfarne når det kommer til erhvervsflytninger for virksomheder i alle størrelser. Vi sørger altid for at planlægge flytningen for jeres virksomhed i fællesskab med jer, sådan at vi kan koordinere det hele på en måde, hvorpå det ikke forstyrrer jeres daglige drift og arbejdestid. 

Fleksible løsninger

Vi er meget fleksible og tænker altid løsningsorienteret, hvorfor det også er muligt at koordinere flytning – og evt. nedpakning – sådan, at den foregår udenfor firmaets åbningstider. Skulle det passe bedre at dele flytningen op over flere dage og udføre den i etaper, er det også muligt at planlægge det sådan.

Er der tale om en intern firmaflytning, kan vi også forestå denne med stor succes. Vores flyttehold har mange års erfaring med at omarrangere inventar i firmaer og alt vil placeres efter jeres anvisninger.

 

Samme lave priser hele året rundt - ingen skjulte gebyrer

En aftale er en aftale. Derfor har vi har altid stort fokus på at sikre, at vores tilbud stemmer ift. den beskrevne flytteopgave. Vi ved fra mange års erfaring, at faste aftaler er en af de vigtigste faktorer i servicebranchen, hvorfor vi også altid sørger for at overholde gensidige aftaler, hvad angår prisen på jeres flytning. Ydermere har vi valgt, at vores priser ikke ændrer sig i weekender eller på helligdage – vi har samme lave priser 365 dage om året. 

Sikre og trygge opbevaringsmuligheder

Som kunde hos Atlas Flytteservice kan I være sikre på, at jeres inventar opbevares sikkert og trygt. Vi tilbyder opbevaringsmuligheder i hele Danmark, hvoraf samtlige af vores tilknyttede opbevaringslagre har et sikkerhedssystem, der bl.a. inkluderer alarmsystem og videoovervågning. 

Vores flyttehold har stor erfaring med at flytte alle former for inventar til opbevaringsrum og vi kan derfor garantere, at dine ejendele altid placeres og stables forsvarligt i rummet.

  • 52 11 32 53
  • info@atlasflytteservice.dk

Sikre og trygge opbevaringsmuligheder

Som kunde hos Atlas Flytteservice kan I være sikre på, at jeres inventar opbevares sikkert og trygt. Vi tilbyder opbevaringsmuligheder i hele Danmark, hvoraf samtlige af vores tilknyttede opbevaringslagre har et sikkerhedssystem, der bl.a. inkluderer alarmsystem og videoovervågning. 

Vores flyttehold har stor erfaring med at flytte alle former for inventar til opbevaringsrum og vi kan derfor garantere, at dine ejendele altid placeres og stables forsvarligt i rummet.

  • 52 11 32 53
  • info@atlasflytteservice.dk

Faste priser, ingen skjulte gebyrer

Vi tilbyder både faste- og timebaserede priser, så I aldrig behøver at være nervøse for, at prisen pludselig overrasker jer.  

Vi har ingen former for skjulte gebyrer og sørger altid for, at vores kunder har accepteret den endelige og gældende pris inden selve flytningen startes. 

En endelig aftale om en fast pris for en given beskreven flytning betyder, at prisen er fast ligegyldigt, hvad der sker – selv hvis vi skulle ende med at tabe penge på det.

Få besøg af vores flyttekonsulent

Det kan være svært at vurdere, hvor meget der egentlig skal flyttes. Vi sender gerne en af vores dygtige flyttekonsulenter ud og vurdere omfanget af jeres flytning. I vil kort efter vores besøg modtage et skræddersyet og uforpligtende tilbud med alt inkluderet. 

Vi tilbyder også at udføre besigtigelser via Face-Time, hvor I viser os flytteinventaret med en smartphone. 

Såfremt I i stedet ønsker at fremsende en inventarliste og/eller billeder er dette selvfølgelig også helt i orden.

Leje, levering og afhentning af flyttekasser

Vi leverer og afhenter gerne flyttekasser uanset antal.

Vores flyttekasseservice er tilgængelig i stort set hele Danmark – og koordineres/prissættes altid efter leverings- samt afhentningsadressen.

Såfremt I ønsker at leje flyttekasser er I velkomne til at kontakte os døgnet rundt alle årets 365 dage – så finder vi en passende løsning.

Ned- og udpakning

Det kan være en stor og tidskrævende opgave at skulle pakke en hel arbejdsplads ned. Vi er meget opmærksomme på, at denne overgangsperiode kan være meget hektisk og stressende – derfor bestræber vi os altid på, at jeres flytning skal være så lidt til besvær som muligt, når I benytter jer af en af vores services.

Såfremt I har brug for hjælp til nedpakning af jeres inventar kan I til enhver tid kontakte os og få et gratis og uforpligtende tilbud med en fast pris. Vi tilbyder både hjælp til ned- og udpakning i forbindelse med flytning og som seperat service. 

Alle vores flyttehold har mange års erfaring med nedpakning for både private kunder og virksomheder. Vi sørger altid for at medbringe alt, hvad der er nødvendigt i forbindelse med jeres nedpakning såsom indpakningsemballage- og film samt bobleplast. 

Skal I flytte til udlandet?

Atlas Flytteservice flytter til hele Europa.

Udover erfarne og professionelle flyttehold har vi også en kundeserviceafdeling, der sidder klar til hjælpe med alle de forberedende formaliteter såsom toldpapirer og logistisk planlægning.

Vi har prøvet det før og ved derfor præcis, hvad der skal til for at udføre en sikker og komfortabel flytning til udlandet – vi kan klare alt fra sikker nedpakning og logistik til det nødvendige papirarbejde og forsikringer.

En ehvervsflytning, der passer lige præcis jeres firma

Vores flyttehold er meget erfarne når det kommer til erhvervsflytninger for virksomheder i alle størrelser. Vi sørger altid for at planlægge flytningen for jeres virksomhed i fællesskab med jer, sådan at vi kan koordinere det hele på en måde, hvorpå det ikke forstyrrer jeres daglige drift og arbejdstid mere end højst nødvendigt.

fleksible løsninger

Vi er meget fleksible og tænker altid løsningsorienteret, hvorfor det også er muligt at koordinere flytning – og evt. nedpakning – sådan, at den foregår udenfor firmaets åbningstider. Skulle det passe bedre at dele flytningen op over flere dage og udføre den i etaper, er det også muligt at planlægge det sådan.

Er der tale om en intern firmaflytning, kan vi også forestå denne med stor succes. Vores flyttehold har mange års erfaring med at omarrangere inventar i firmaer og alt vil placeres efter jeres anvisninger.

Samme lave priser hele året rundt - ingen skjulte gebyrer

En aftale er en aftale. Derfor har vi har altid stort fokus på at sikre, at vores tilbud stemmer ift. den beskrevne flytteopgave. Vi ved fra mange års erfaring, at faste aftaler er en af de vigtigste faktorer i servicebranchen, hvorfor vi også altid sørger for at overholde gensidige aftaler, hvad angår prisen på jeres flytning. Ydermere har vi valgt, at vores priser ikke ændrer sig i weekender eller på helligdage – vi har samme lave priser 365 dage om året. 


Sikre og trygge opbevaringsmuligheder

Som kunde hos Atlas Flytteservice kan I være sikre på, at jeres inventar opbevares sikkert og trygt. Vi tilbyder opbevaringsmuligheder i hele Danmark, hvoraf samtlige af vores tilknyttede opbevaringslagere har et sikkerhedssystem, der bl.a. inkluderer alarmsystem og videoovervågning. 

Vores flyttehold har stor erfaring med at flytte alle former for inventar til opbevaringsrum og vi kan derfor garantere, at jeres ejendele altid placeres og stables forsvarligt i rummet.

  • 50585188
  • info@atlasflytteservice.dk

FASTE PRISER

Vi tilbyder både faste- og timebaserede priser, så I aldrig behøver at være nervøse for, at prisen pludselig overrasker jer.
Vi har ingen former for skjulte gebyrer og sørger altid for, at vores kunder har accepteret den endelige og gældende pris inden selve flytningen startes. 

En endelig aftale om en fast pris for en given beskreven flytning betyder, at prisen er fast ligegyldigt, hvad der sker – selv hvis vi skulle ende med at tabe penge på det.

FÅ BESØG AF VORES FLYTTEKONSULENT

Det kan være svært at vurdere, hvor meget der egentlig skal flyttes.
Vi sender gerne en af vores dygtige flyttekonsulenter ud og vurdere omfanget af jeres flytning.
I vil kort efter vores besøg modtage et skræddersyet og uforpligtende tilbud med alt inkluderet. Vi tilbyder også at udføre besigtigelser via Face-Time, hvor du viser os flytteinventaret med din smartphone. 

Såfremt I i stedet ønsker at fremsende en inventarliste og/eller billeder er dette selvfølgelig også helt i orden.


Leje, levering og afhentning af flyttekasser

Vi leverer og afhenter gerne flyttekasser uanset antal.

Vores flyttekasseservice er tilgængelig i stort set hele Danmark og prissættes koordineres altid efter leverings- samt afhentningsadressen.

I Storkøbenhavn, Aarhus, Aalborg og på Fyn koster det 600,- kr. inkl. moms i leverings/afhentningsgebyr.
Herudover skal der betales et depositum på 25,- kr. pr. lejede flyttekasse som så refunderes igen ved afhentningen. 

Såfremt du ønsker at leje flyttekasser, men befinder dig uden for ovenstående områder kan dette selvfølgelig også lade sig gøre. I så fald er du velkommen til at kontakte os – så finder vi en passende løsning.

Vi leverer og afhenter gerne flyttekasser uanset antal.

Vores flyttekasseservice er tilgængelig i stort set hele Danmark – og koordineres/prissættes altid efter leverings- samt afhentningsadressen.

Såfremt du ønsker at leje flyttekasser er du velkommen til at kontakte os døgnet rundt alle årets 365 dage – så finder vi en passende løsning.

Ned- og udpakning

Det kan være en stor og tidskrævende opgave at skulle pakke en hel arbejdsplads ned.
Vi er meget opmærksomme på, at denne overgangsperiode kan være meget hektisk og stressende – derfor bestræber vi os altid på, at jeres flytning skal være til så lidt besvær som muligt, når I benytter jer af en af vores services.

Såfremt I har brug for hjælp til nedpakning af jeres inventar kan I til enhver tid kontakte os og få et gratis og uforpligtende tilbud med en fast pris. Vi tilbyder både hjælp til ned- og udpakning i forbindelse med flytning og som seperat service.

Alle vores flyttehold har mange års erfaring med nedpakning for både virksomheder og private kunder. Vi sørger for altid at medbringe alt, hvad der er nødvendigt i forbindelse med jeres nedpakning såsom indpakningsemballage- og film samt bobleplast. 

Skal I flytte til udlandet?

Atlas Flytteservice flytter til hele Europa. Udover erfarne og professionelle flyttehold har vi også en kundeserviceafdeling, der sidder klar til hjælpe med alle de forberedende formaliteter såsom toldpapirer og logistisk planlægning.

Vi har prøvet det før og ved derfor præcis, hvad der skal til for at udføre en sikker og komfortabel flytning til udlandet - vi kan klare alt fra sikker nedpakning og logistik til det nødvendige papirarbejde og forsikringer.

  • 52 11 32 53
  • info@atlasflytteservice.dk